Jangan Main Telur

Salam, hari nie mood bermalas-malasan, tambah pulak budak kecik (Haziq) nie menambahkan keje tuk ibunya, hahhh amik ko, dah pesan kat dia jangan main telur, tapi main jugak ngan telur tu, nasib baik pecah sebiji je, kalau 1 tray macam mana??

telur ayam

Jenuh jugak nak bersihkan lantai, yelah benda berlendir-lendir nie nak bersihkan payah, dah tu bau hanyir kuat pulak tu, tapi yang bestnya kena kat badan dia sekali..hahaha, cuak nak mengigil dia…hahaha.

Nota Yanmie : Kalau cakap telur mesti ada yang sensitif -..-

 

About yanmie

Engage me on food review, product review, advetorial post and etc, do not hesitate to contact me at yanmie82@gmail.com , thank you :)

View all posts by yanmie

29 Comments on “Jangan Main Telur”

  1. sensitif betul tajuk.. nampak tajuk kat commentluv kat blog denaihati tadi, terus rasa nk klik.. nk tengok sape laaa yg main telur tu.. 😆

    1. ye betul, itu tidak dinafikan sbb dlm peringkat skrg nie kdg2 kita kena biarkan juga diorang meneroka ilmu tp kena pantaulah kan, kang terlebih bijak jd mcm dulu, bilik rumah terbakar 😆 alhamdulillah xde perkara buruk, Allah masih sayang kami anak beranak 😛

      1. Eeeerk? anak-anak bakar rumah? Terlebih bijak dah tu. Nanti dorang dah besar sikit galakkan dorang belajar sains, jangan matikan semangat dorang belajar. Anak-anak yang genius ni, marah kena pandai sikit, kalau tak annti hilang kegeniusannya.

      1. geli yer, biasa mkn yg dh keras kali nie kena yg mentah br dia tahu…
        lepas nie ada ler bahan nk takutkan dia, asal nakal jer amik telur ugut nak sapu kat dia…haha

        1. ye betul2..biasa mkn telur yg dh dimasak, amik ko kena kt bdn yg berlendir2 nie, gigil dia…HAHAHA

          so far xde benda yg dia takut, tapi cam binatang terbang2 tu dia takut arr, mcm belalang ke, lalat ke…HAHAHA

            1. ha ye sila percaya haziq mmg takut ngan lalat, lagi2 klu lalat tu terbang2 tepi2 dia..hahaha mau tak menangis dia, lipas pun mmg dia takut no 1..ehehe.

              opsss xmacho arr org laki takut lipas 😆

Leave a Reply

Your email address will not be published.

CommentLuv badge