Mari Belajar Berenang

Salam semua, baru nie kan kami adaย Mandi Manda Di Desa Waterpark, so sempat jugaklah ajar Aiman berenang, oh yea en.hubby yang ajar, bukan Yan yea, sebab Yan memang takut air, tak reti berenang hehehe, dulu masa kecik hampir lemas pun ada -..-

aiman

Layan gambar yea, kadang hanya dengan gambar dapat menggambarkan situasi dari mebebel panjang belum tentu apa yang nak disampaikan orang akan faham..kikiki, tul tak?

aiman

Nak terjun tu pedahal air cetek je 0.23M hehehe -..-

aiman

Suka tengok gambar Aiman yang nie, bukan main semangat lagi dia -..-

aiman

Nak sangat belajar berenang, so en.hubby bawa masuk dalam kolam yang agak dalam

aiman

Aiman menjerit takut, tapi nak -..-

aiman

Dan akhirnya Aiman senyum dan suka, dah hilang rasa takut

aiman

Belajar tahan nafas, Aiman nie suka menyelam..bahaya jugak, so kena ajar dia tahan nafas.

Kat tadika Aiman sebenarnya ada kelas swimming nie tapi tak berani nak bagi dia masuk, sebab tahu aiman jenis suka mencuba, takut keselamatan dia aje, kalau ada pengawasan ibu bapa oklah sikit kot, tak boleh harap sangat dengan cikgu-cikgu dan jurulatih sebab ramai budak yang masuk kelas swimming tu, beringat ajelahkan, sudahnya Aiman amik kelas seni mempertahankan diri Taekwando.

Untuk berenang nie, biarlah ayahnya ajar dulu, biar dia ada asas dahulu, tidak nanti masuk kelas swimming terus terjun dalam air, risau takut lemas, yelah budak-budakkan mana tahu semua tu, fikir nak seronok je -..-

Teringat masa pergi Ulu Yam dulu, member hampir lemas..cuak woo, huhu tak reti berenang tapi nampak air terus terjun, nasib baik ada kawan tolong selamatkan.

Nota Yanmie : Sebelum nie ajar Aiman berenang kat WetWorld Shah Alam, now pergi jauh sikit, tukar angin -..-

You Might Also Like

17 Replies to “Mari Belajar Berenang”

  1. Saya sudah cuba banyak kali belajar berenang tak pernah berjaya kalau kuak lentang atas katil bolehlah.

    Dekat rumah anak-anak berenang didalam bekas mandian baby selalunya isteri akan menjerit bagai murai tercabut ekor bimbang bekas mandian pecah dikerjakan ๐Ÿ™‚

  2. hahahahahaah!!!! kita memang tak akan belajar berenang kot!!!takut air sebab pernah lemas masa sekolah dulu. erk.fobia betei.hahahaha

Leave a Reply

Your email address will not be published.

CommentLuv badge