Salam semua, suka rasanya ingin berkongsi tentang Pulse Massager 6 in 1 Function nie, baru guna hampir 2 minggu rasanya, memang nyaman betul guna banda nie, rasa ringan je badan nie..ehehe. sangat okeh sebab boleh membantu dalam proses mengecilkan peha yang besar nie…HAHAHA

pulse massager

Hanya dengan menggunakan alat tersebut, korang boleh menukar lemak menjadi otot tanpa bersenam! cuba bayangkan..hahaha, dengan menggunakan alat ini juga korang juga boleh menghilangkan stres, menegangkan otot, dan yang bestnya tak perlu nak pergi berurut mana dah, guna je alat nie, serius memang berkesan, menegangkan otot-otot, kalau perut meggelebeh tu boleh sangat kalau nak guna untuk tegangkan perut tu.

pulse massager

pulse massager

Nak tahu, en.hubby pun guna alat nie, yelah penat bekerja kan, tapi macam jeles pulak sebab tugasan mengurut dah di ambil alih oleh pulse massager nie..HAHAHA.

Nota Yanmie : Bila nak slim nie?? Raya dah nak dekat…ekekeke