Pulse Massager 6 in 1 Function

yanmie 15

Salam semua, suka rasanya ingin berkongsi tentangย Pulse Massager 6 in 1 Function nie, baru guna hampir 2 minggu rasanya, memang nyaman betul guna banda nie, rasa ringan je badan nie..ehehe. sangat okeh sebab boleh membantu dalam proses mengecilkan peha yang besar nie…HAHAHA

pulse massager

Hanya dengan menggunakan alat tersebut, korang boleh menukar lemak menjadi otot tanpa bersenam! cuba bayangkan..hahaha, dengan menggunakan alat ini juga korang juga boleh menghilangkan stres, menegangkan otot, dan yang bestnya tak perlu nak pergi berurut mana dah, guna je alat nie, serius memang berkesan, menegangkan otot-otot, kalau perut meggelebeh tu boleh sangat kalau nak guna untuk tegangkan perut tu.

pulse massager

pulse massager

Nak tahu, en.hubby pun guna alat nie, yelah penat bekerja kan, tapi macam jeles pulak sebab tugasan mengurut dah di ambil alih oleh pulse massager nie..HAHAHA.

Nota Yanmie : Bila nak slim nie?? Raya dah nak dekat…ekekeke

15 thoughts on “Pulse Massager 6 in 1 Function

  1. Hendak guna boleh tapi jangan over do nanti ada kesan sampingan pula. Ikut teknik mudah Jepun untuk mengempis perut dengan menghembus dan menyedut udara melalui straw yang telah disempit penghujungnya. Boleh diamalkan ketika melakukan aktiviti harian

Leave a Reply

Your email address will not be published.

CommentLuv badge

Next Post

Pelan Blackberry Prepaid Tune Talk Memang Berbaloi

Salam semua, semalam pergi Bukit Bintang beli simkad Prepaid Blackberry Ready, murah giler wooo RM 5.00 je, dan kenapa Yan beli Simkad tersebut?? sebabnya plan blackberry Tune Talk tersangatlah murah, antara yang paling murah. kadar panggilan pun cuma 0.16 sen, sms 0.05 sen ke semua rangkaian, murahkan? pelan BB lagi […]

Subscribe US Now