Pulut Panggang aka Pulut Udang

Salam, yeay hari nie breakfast Pulut Panggang aka Pulut Udang yang Mak Mertua buat, perghhhh sedap!!! puas sangat makan, gebu-gebu pulut panggangnye, inti pun meriah..ehehe.

pulut udang

Aiman tengah makan Pulut Panggang, banyak jugak yang Aiman makan. Yan makan bape banyak korang jangan tanya, HAHAHA -..-

pulut udang

Inti Pulut Panggang aka Pulut Udang

pulut udang

Pulut kukus

pulut udang

Pulut dan Inti

Serius kat klang tak pernah lagi jumpa pulut panggang nie, macam dah susah nak jumpa kuih-kuih macam nie kan, apatah lagi kalau Kuih Tepung Bungkus, memang susah nak cari woo..huhu

– malam nie nak balik dah…

You Might Also Like

11 Replies to “Pulut Panggang aka Pulut Udang”

  1. Salam kak Yan, wahh.. Org terengganu panggil makanan nih = Pulut Lepew (sebut sambil mencebik bibir.. kehkehkeh)… Selalu sgt makan pulut lepew setiap pagi.. (breakfast)..

    1. alamak dah cuba sebut loghat sana tp xboleh plak, mulut termuncung 2 inci hahaha 😆

      sedapkan daus, akak lama xmkn, sekali dpt phew~~ xbehenti akak mkn 😆

    1. memang meriah, nak-nak pulak inti tu buh bnyk dan sedap pulak tu…boleh rasa udang seketul seketul 😆

      ada banyak lagi nie papa ejam, tok saje buat bnyk, meh dtg sini kami tunggu 😆

Leave a Reply

Your email address will not be published.

CommentLuv badge