Salam semua, yeay kita dah ada casing ipad2 dah, sebenarnya niat semalam nak beli benda lain tapi dah alang-alang shopping kan, so saya dan suami cari casing ipad2 sekali.

casing ipad2

Warna Merah my favorite color -..-

Alhamdulillah ada dan banyak sangat pilihan, macam2 jenis, rambang mata jadinya tak tahu nak ambil yang mana satu, tapi yang saya beli ini harga medium arr, tak murah dan tak mahal, harga sebenar Rm150.00 tapi saya dapat harga kurang RM130.00 hehe -..-

casing ipad2

Sudut belakang

casing ipad2

Cover depan casing tu ada magnet, memang senang  tutup, kemas je -..-

casing ipad2

Siap ada pelekat, memang selamat, iPad tu tak jatuh.

casing ipad2

iPad Stand, comel kan -..-

casing ipad2

Sudut pandang belakang ipad stand

casing ipad2

Serius memang suka sangat!!, takpe mahal sikit asal puas hati -..-

– Lupa nak beli screen protector pulak!