Ekin Mengandung – Tahniah Mawi dan Ekin

Salam, wah tahniah buat Penyanyi Asmawi Ani atau lebih dikenali dengan nama Mawi, kerana bakal menjadi ayah tidak lama lagi, Mawi mengakui isterinya Nora’Asikin Rahmat atau Ekin kini mengandung selama 7 minggu, setelah berkahwin selama 3 tahun.

ekin mengandung

Sebelum ini Ekin pernah mengalami keguguran anak sebanyak 2 kali, apa pun moga sukses selalu, mudahan dipermudahkan segalanya buat ekin dalam menempuh cabaran selama 9 bulan ini -..-

Ramai yang tak suka dengan pasangan ini, namun bila ada berita gembira macam ini eloklah kita mendoakan yang terbaik buat mereka.

– Saya bukan peminat dan pembenci mereka -..-

Comments

  1. alhamdulillah, semoga selamat semuanya 🙂 seronok dengar berita ni walaupun bukanlah peminat diorang. tapi kesian lah dah tiga tahun kahwin kan. syukur.

Leave a Reply

Your email address will not be published.