Gambar Anak Dr. Sheikh Muszaphar Shukor Dan Doktor Harlina

yanmie 20

Salam, eeeee comelnyee tengok Gambar Anak Dr. Sheikh Muszaphar Shukor Dan Doktor Harlina, tahniah buat mereka berdua atas kelahiran anak pertama mereka iaitu seorang puteri yang diberi nama Sophea Isabella, namapun sedap.

gambar anak sheikh muszaphar shukor

alolololo sangat comel, heeeeee putih melepak macam mak paknye kan ^___^

gambar anak sheikh muszaphar shukor

Alolololo tengok mimik muka Sophea tu  comellllll!!!!

Kredit : Yanghangat.com dan FB Dr.Sheikh Muszaphar Shukor

.

– Nak jugak Baby Girl 😀

20 thoughts on “Gambar Anak Dr. Sheikh Muszaphar Shukor Dan Doktor Harlina

Leave a Reply

Your email address will not be published.

CommentLuv badge

Next Post

Ramadhan Terakhir TV3

Salam semua, ahad nie kita nak tengok anak bulan dah, drama tv pun dah ada drama sempena bulan ramdhan iaitu Ramadhan Terakhir di TV3 yang mengisi slot samarinda yang mana menggantikan Drama Annisa. Sebenarnya Drama Ramadhan Terakhir TV3 nie telah pun mula disiarkan 26.7.2011, episode 1 saya layan di tonton.my […]

Subscribe US Now