Jerebu Di Bandar Puteri Klang?

yanmie 20

Salam, cuaca tak menentu sejak akhir-akhir ini, sidai kain seharian pun belum tentu kering, Jerebu Di Bandar Puteri Klang nie memang teruk jugak, kalau pagi tu pukul 1-2 pagi bau asap bukan main kuat lagi sampai menyerap dalam bilik, bau asap dalam aircond, ingatkan ada kebakaran kat kawasan rumah, pedahal jerebu je pun.

jerebu di klang

Tengok gambar atas tu, waktu nie pukul 12.30 tengahari tadi, keadaan macam baru pukul 7-8pagi. bau asap bukan main kuat lagi.

– Anak beranak batuk :'(

20 thoughts on “Jerebu Di Bandar Puteri Klang?

Leave a Reply

Your email address will not be published.

CommentLuv badge

Next Post

Ekin Mengandung - Tahniah Mawi dan Ekin

Salam, wah tahniah buat Penyanyi Asmawi Ani atau lebih dikenali dengan nama Mawi, kerana bakal menjadi ayah tidak lama lagi, Mawi mengakui isterinya Nora’Asikin Rahmat atau Ekin kini mengandung selama 7 minggu, setelah berkahwin selama 3 tahun. Sebelum ini Ekin pernah mengalami keguguran anak sebanyak 2 kali, apa pun moga […]

Subscribe US Now