Jerebu Di Bandar Puteri Klang?

Salam, cuaca tak menentu sejak akhir-akhir ini, sidai kain seharian pun belum tentu kering, Jerebu Di Bandar Puteri Klang nie memang teruk jugak, kalau pagi tu pukul 1-2 pagi bau asap bukan main kuat lagi sampai menyerap dalam bilik, bau asap dalam aircond, ingatkan ada kebakaran kat kawasan rumah, pedahal jerebu je pun.

jerebu di klang

Tengok gambar atas tu, waktu nie pukul 12.30 tengahari tadi, keadaan macam baru pukul 7-8pagi. bau asap bukan main kuat lagi.

– Anak beranak batuk :'(

Comments

  1. wahhh,gila lah.Saya jenis yang kalau duduk rumah bukak segala tingkap.SO far,okay lagi lah.Harap langsir tu serap lah sikit habuk2 tu.haha

Leave a Reply

Your email address will not be published.