Keputusan Terkini Malaysia Vs Arsenal

yanmie 29

Keputusan Terkini Malaysia Vs Arsenal

Ramsey

Keputusan  : Malaysia 0 – 4 Arsenal (Ramsey, Walcott, Vella, Rosicky)

Senarai pemain Malaysia:

Mohd Nasril Mat Nourdin (penjaga gol), Mahali Jasuli, Mohd Asraruddin Putra, Mohamad Fadhli Mohd Shas, Mohd Aidil Zafuan, Safiq Rahim, Norshahrul Idlan Talaha, Amar Rohidan, Ahmad Fakhri Saarani, Kunalan a/l Subramaniam,Mohd Amirulhadi Zainal.

Senarai pemain Arsenal:

Thomas Vermaelen,Laurent Koscielny,Szczesny, Theo Walcott,Aaron Ramsey, Alex Song, Jack Wilshere,carl Jenkinson,Kieran Gibbs, Marouane Chamakh, Ryo Miyaichi.

.

– Tahniah Arsenal -..-”

29 thoughts on “Keputusan Terkini Malaysia Vs Arsenal

  1. cara passing daan menahan bola pun kena betol.. tgk cara diorg passing dan menahan bola… bola tu melekat kat kaki.. tak la tahan bola ke lain jer bola tu pergi… sepatutnya perkara ni dititik beratkan.. lagi satu diorg main berkumpulan.. kita selalu main sorg2… bukan nak kritik.. tapi kebanyakan player kita suka main sorg2…

      1. setiap pemain malaysia kena belajar main ‘speed’ sambil pass bola…
        sekiranya jepun n korea blh buat mcm 2…maknanya malaysia pn yakin boleh…

Leave a Reply

Your email address will not be published.

CommentLuv badge

Next Post

Bella Calamidades - Telenovela TV3

Salam, untuk peminat Telenovela TV3 (akulah tu!), bermula 19 Julai ini tayangan telenovela baru akan bersiaran untuk menggantikan Telenovela Marimar (Sakit jiwa ku tengok si angelica), yang bertajuk Bella Calamidades iaitu Telenovela Sepanyol, yang bermaksud ‘si jelita bernasib malang’. ..alahaiii sianyye, malanglah sangatkan -..-” Telenovela Bella Calamidades ini akan bersiaran sebanyak 140 […]

Subscribe US Now