Keputusan Terkini Malaysia Vs Arsenal

Keputusan Terkini Malaysia Vs Arsenal

Ramsey

Keputusan  : Malaysia 0 – 4 Arsenal (Ramsey, Walcott, Vella, Rosicky)

Senarai pemain Malaysia:

Mohd Nasril Mat Nourdin (penjaga gol), Mahali Jasuli, Mohd Asraruddin Putra, Mohamad Fadhli Mohd Shas, Mohd Aidil Zafuan, Safiq Rahim, Norshahrul Idlan Talaha, Amar Rohidan, Ahmad Fakhri Saarani, Kunalan a/l Subramaniam,Mohd Amirulhadi Zainal.

Senarai pemain Arsenal:

Thomas Vermaelen,Laurent Koscielny,Szczesny, Theo Walcott,Aaron Ramsey, Alex Song, Jack Wilshere,carl Jenkinson,Kieran Gibbs, Marouane Chamakh, Ryo Miyaichi.

.

– Tahniah Arsenal -..-”

You Might Also Like

29 Replies to “Keputusan Terkini Malaysia Vs Arsenal”

  1. cara passing daan menahan bola pun kena betol.. tgk cara diorg passing dan menahan bola… bola tu melekat kat kaki.. tak la tahan bola ke lain jer bola tu pergi… sepatutnya perkara ni dititik beratkan.. lagi satu diorg main berkumpulan.. kita selalu main sorg2… bukan nak kritik.. tapi kebanyakan player kita suka main sorg2…

      1. setiap pemain malaysia kena belajar main ‘speed’ sambil pass bola…
        sekiranya jepun n korea blh buat mcm 2…maknanya malaysia pn yakin boleh…

Leave a Reply

Your email address will not be published.

CommentLuv badge