Operasi Besar-Besaran JPJ Menjelang Hari Raya – Pemakaian Tali Pinggang Belakang

Salam, wah tudia jangan tak percaya yea, JPJ bakal menjalankan Operasi Besar-Besaran Menjelang Hari Raya Aidilfitri 2011 ini, bagi memastikan semua pengguna jalan raya mematuhi peraturan terutama dalam pemakaian tali pinggang belakang kenderaan.

pemakaian tali pinggang

Gambar entry tahun 2009 -..-

Okeh yang pasal tali pinggang belakang nie insyaallah dah takde masalah sebabnya myhero-hero now memang dah disiplin dengan pemakaian tali pinggang belakang, sebab selagi diorang tak pakai tali pinggang selagi tu kereta tak gerak…ehehe.

Dan sekiranya didapati tidak memakai tali pinggang belakang, tindakan saman boleh dikenakan terhadap mereka yang melakukan kesalahan tersebut, so jangan pandang sambil lewa aje okeh, peringatan untuk diri sendiri jugak nie -..-

Jabatan Pengangkutan Jalan (JPJ) akan mengadakan operasi besar-besaran menjelang Hari Raya Aidilfitri ini bagi memastikan semua pengguna jalan raya mematuhi peraturan terutama dalam pemakaian tali pinggang belakang kenderaan. – Mstar.com.my

– Baru 11 bulan berlesen ‘P’ -..-

 

You Might Also Like

34 Replies to “Operasi Besar-Besaran JPJ Menjelang Hari Raya – Pemakaian Tali Pinggang Belakang”

    1. @Pacifista – X, hehehe anak2 mmg takut ngan ayah diorang, pandang je dh takut, klu ibu diorang mmg xheran pnya.

      mula2 nak ajar diorang pun mcm tu gak, kejap je pakai lepastu buka, tapi kagum masa kami bercuti ke JB naik kereta dari klang, anak2 ok je pakai tali pinggang sampailah ke destinasi…kikiki

      kalau balik kg pun diorang pakai talipinggang sampailah kt kampung 🙂
      yanmie recently posted..Drama Hilang Slot Ratu TV9My Profile

  1. haritu ikhwan penah lalu roadblock. duduk belakang tak pakai talipinggang pon . siap bukak tingkap lagi, tapi dia tak tahan pong . ish ish ish.

Leave a Reply

Your email address will not be published.

CommentLuv badge