Pelajar UMT Hina Lagu Negaraku Di Facebook?

Salam, macam-macam kes kebelakangan nie, macam huru hara sikit pun ada, moga negara kita Malaysia terus dipelihara. Terkini heboh diperkatakan bahawa seorang pelajar dari  Universiti Malaysia Terengganu (UMT) didapati telah menghina lagu Negaraku di laman facebook.

hina lagu negaraku malaysia

Gambar : 2dayblogger.com

Merujuk kepada laporan utusan.com.my, Siasatan awal Universiti Malaysia Terengganu (UMT) mendapati individu yang dikenali sebagai Mohd. Farizal yang bertindak biadab menghina lagu Negaraku dan pemimpin negara menerusi laman sosial Facebook adalah bukan penuntut dari UMT.

Tetapi pihak UMT tidak menolak kemungkinan bahawa Mohd. Farizal pernah belajar di UMT sebelum ini, apa pun pihak UMT telah membuat laporan polis berkenaan hal tersebut. Jangan kita memperbesarkan isu ini, biar pihak berwajib menjalankan tugas mereka.

– Haishhh macam-macam…

Comments

  1. belajar jer tinggi…tp xde otak…but aku sebenarnya confiu jgok…btol ker mamat nie ada…xpon ada org menyamar je..saja nk bikin panas

  2. aritu orang cina.mungkin logik untuk berkelakuan macam tu tapi orang kita…ntah la,tak tau dah macammana orang melayu sekarang.semakin hilang pedoman.agaknya kalau negara kita ni berperang dengan komunis,mesti orang macam ni jadi tali barut komunis.

    1. @matjoe, najib pun disabitkan sekali.kalau ye pun tak suka kat PM tu jangan la hina negara sendiri…
      rasanya kalau jumpa anjing dengan dia kat tepi jalan,aku rejam dia dengan batu dulu.haha…

Leave a Reply

Your email address will not be published.