36 thoughts on “Wordless Wednesday #22 – My Kad Raya

    1. @akubiomed, gambar tu raya 2 tahun lepas, time slim berat 49 je, hehe, tahun lepas tema purple, tahun nie warna hijau, baju anak2 dah rasmi kat header tu, pakaikan diorg baju tu semata2 nak bat header versi raya πŸ˜€

Leave a Reply

Your email address will not be published.

CommentLuv badge

Next Post

Aiman Buat Magic, Jangan Tak Percaya!

Salam, tadi duk main-main magic kononnye, nie pengaruh tengok AXN lah nie, hehe, meh layan pulak Aiman Buat Magic, Jangan Tak Percaya pulak ye..hehehe magiclah sangat kan -..-“   Handphone sony jadi mangsa -..-“Sent From My iPad2

Subscribe US Now