Jadual Waktu Peperiksaan UPSR 2011

Salam, hujung tahun macam nie semestinya adalah hari-hari yang mendebarkan buat calon-calon pelajar yang mengambil peperiksaan seperti UPSR, PMR dan SPM, untuk peperiksaan UPSR tinggal beberapa hari je lagi, selamat berjuang buat adik-adik semua, semoga berjaya menjawab dengan betul, jangan gabra tau! nanti tak tahu nak jawab ape, benda yang kita tahu pun kalau kita dalam keadaan panik boleh melayang juga jawapan tu, be cool okeh ^__^, pada yang masih belum mengetahui bilakah tarikh peperiksaan UPSR 2011, dibawah ini adalah Jadual Waktu Peperiksaan UPSR 2011.

peperiksaan

Gambar : Melaka.moe.edu.my

SELASA 13 September 2011

  • 08:15 pagi — 09:05 pagi – Bahasa Melayu Pemahaman
  • 09:45 pagi — 11:00 pagi – Bahasa Melayu Penulisan
  • 11:45 pagi — 12:25 tengah hari – Mathematics Kertas 2

RABU 14 September 2011

  • 08:15 pagi — 09:15 pagi – Mathematics Kertas 1
  • 09:55 pagi — 10:45 pagi – Bahasa Cina Pemahaman
  • 11:45 pagi — 01:00 petang = Bahasa Cina Penulisan

KHAMIS 15 September 2011

  • 08:15 pagi — 09:30 pagi – Science
  • 10:15 pagi — 11:05 pagi – Bahasa Inggeris Kertas 1
  • 11:45 pagi — 01:00 petang – Bahasa Inggeris Kertas 2
  • 02:30 petang— 04:00 petang – Ujian Aptitud Tahun Enam

Sumber : Denaihati.com

– Good Luck buat adik-adik semua ^__^

Comments

  1. selamat berjuang adik2ku (gaya cam muda lagi)
    jangan asyik main FB ngan Twitter je.
    harap2 xde trending #upsr dalam twitter nnt. klu x, nmpk sgt budak2 skolah rendah byk bertwitter. hehe

Leave a Reply

Your email address will not be published.