Pendaftaran Tahun 1 Sekolah Rendah Agama (SRA)

Salam, hari tu kami Daftar Kemasukan Ke Sekolah Rendah Tahun Satu Sesi 2013 untuk Aiman, kami juga Daftar Tahun 1 Sekolah Rendah Agama (SRA) untuk dia, Sekolah Rendah Kebangsaan Taman Klang Jaya bersebelahan je dengan Sekolah Rendah Agama (SRA) Taman Klang Jaya, lagipun kami memang nak hantar dia masuk sekolah agama sekali, hope takde masalah nanti untuk Aiman menyesuaikan diri, amin.

sekolah rendah agama taman klang jaya

Jarak dari rumah untuk kedua-dua sekolah ini cumalah 3KM sahaja, itulah sekolah paling dekat dengan rumah, hahaha tak dekat juga sebenarnya tu heeee ^___^.

daftar SRA

Okeh meh nak share dokumen yang diperlukan untuk Daftar Tahun 1 Sekolah Rendah Agama (SRA) ini :-

1. Surat Beranak Asal bersama salinan

2. IC Ibu dan Ayah berserta salinan

3. Gambar saiz pasport 2 keping

Setelah dokumen lengkap di isi, pihak sekolah akan memberikan 1 kad berwarna ala-ala merah untuk dibawa semula ke SRA pada bulan 8 tahun seterusnya. kad macam kat bawah nie :-

kad merah sra

– Alhamdulillah dah setel bab register sekolah (SK dan SRA) untuk masuk tahun 1 sesi 2013

You Might Also Like

21 Replies to “Pendaftaran Tahun 1 Sekolah Rendah Agama (SRA)”

  1. I had got a desire to start my own commerce, however I didn’t have got enough amount of money to do that. Thank heaven my close dude proposed to utilize the loans. So I received the auto loan and realized my desire.

  2. Salam Tuan/Puan,

    Saya dari syarikat Mizi Kamarudin Productions ingin untuk menawarkan perkdimatan kami sebagai pembekal sistem pembesar suara.
    Pengalaman kami baru-baru ini adalah seperti berikut:
    1. SRA Taman Ehsan, Kepong
    2. Sek Berasrama Penuh Intergrasi, Gombak, asrama dan surau
    3. Surau Kg Melayu, Kepong
    4. Pusat Rekreasi, Kepong
    5. SRA Taman Permata, Ulu Kelang ( Dalam pembinaan)

    Sila hubungi kami ditalian 017 2211608- Mizi Kamarudin untuk berbincang lebih lanjut.

    Terima kasih.

  3. saya pun baru nk daftar tuk anak sulung tahun 2 dah baru nak daftar , masa tahun satu tak sempat daftar dah penuh .. kemudian nak daftar anak no 2 lak ke tadika , tuk kakak ambik tadika kemas je , tp tuk husna nak ambil tadika lain lak.. nanti kan ..

    bagus akk share tu leh prepare siap2 sebelum pergi kan ..
    azura recently posted..( Gambar )pra perkahwinan Nabil dan ZiraMy Profile

Leave a Reply

Your email address will not be published.

CommentLuv badge