MMS Dari Adik

yanmie 27

Salam, semalam dapat MMS Dari Adik, ingatkan mms pasal apa, rupanya mms nak bagitahu yang dia dah dapat kerja kat seksyen 7 Shah Alam, hehe, alhamdulillah syukur, so takdelah tanam anggur yang tak berapa nak jadi tu, actually adik saya nie baru sampai sini 3 bulan, so 3 bulan dia tanam anggur hehe.

iefa

kemain dia happy tau! lhamdulillah lega sikit, so takdelah melepak je kat rumah kakak dia kat Shah Alam tu, sekurang-kurangnya dapat juga duit sendiri, baru puas hati kan ^_____^.

celcom

Tudia siap mms kerja-kerja dia ^______^

.

– Ingat lepas nie nak ajar dia blogging lah, bosan-bosan boleh baca blog dia, hehehe

27 thoughts on “MMS Dari Adik

Leave a Reply

Your email address will not be published.

CommentLuv badge

Next Post

Gigitan Sayang

Salam, kesian dengan Aiman, menangis kemain lagi dia, kena gigit dengan adiknya Haziq, tengoklah tu sampai naik lebam dan bengkak, haishhhh, semua nie sebab si adik geram kat abangnya, si abang kuat menyakat dia, apa lagi dia geram dapatlah gigitan sayang macam kat atas tu kahkahkahkah, haaa lain kali buat […]

Subscribe US Now