Salam, semalam dapat MMS Dari Adik, ingatkan mms pasal apa, rupanya mms nak bagitahu yang dia dah dapat kerja kat seksyen 7 Shah Alam, hehe, alhamdulillah syukur, so takdelah tanam anggur yang tak berapa nak jadi tu, actually adik saya nie baru sampai sini 3 bulan, so 3 bulan dia tanam anggur hehe.

iefa

kemain dia happy tau! lhamdulillah lega sikit, so takdelah melepak je kat rumah kakak dia kat Shah Alam tu, sekurang-kurangnya dapat juga duit sendiri, baru puas hati kan ^_____^.

celcom

Tudia siap mms kerja-kerja dia ^______^

.

– Ingat lepas nie nak ajar dia blogging lah, bosan-bosan boleh baca blog dia, hehehe