29 thoughts on “#WW 31 – Kapal Terbang

    1. naik mas memang terbaik, menu sedap sangat, biasa kalau naik dapat 4 makanan, anak2 pun menu dewasa, diorang makan xabis, makpak yang abis kan hahaha, baru nie naik air asia, dah ler mahal tapi nasib baik sedap jugak 😀

Leave a Reply

Your email address will not be published.

CommentLuv badge

Next Post

Gangguan Ketika Solat

Salam, korang pernah tak mengalami situasi kena ganggu dengan anak time solat, budak-budak nie masa kecik memang selalu betul kacau, kalau nak solat memang kena suruh diorang pergi main jauh-jauh, huhuhu. kalau tak jadi macam kat bawah nie. Patut kiblat serong ke kanan sedikit -..-“ Kesian Aiman kena kacau dengan […]

Subscribe US Now