Makanan Kegemaran Haziq

yanmie 28

Salam, setiap anak kecil mesti ada makanan kegemaran kan?, bukan kita je yang dewasa ni, anak kecil pun kita kena peka dan tahu apa makanan kegemaran mereka. Bagi anak saya, Haziq, tak susah pun nak cari atau nak sediakan makanan kegemarannya.

haziq makanTengok sajalah mimik muka anak kita bila mereka mendapat makanan kegemaran mereka, bagi haziq cukup dapat lebih kurang semangkuk bawang goreng, itu sudah memadai, hehehe

bawang gorengBawang goreng ni pagi tadi haziq makan bersama Mee Goreng, banyak lagi bawang goreng dari mee goreng, hehehe.

bawang gorengSo boleh kata bawang goreng ni dah jadi ibarat macam keropok, haziq kurang makan keropok, kalau diberi pilihan antara keropok dan bawang goreng, haziq lebih memilih untuk memakan bawang goreng hikhikhik.

bawang gorengSo setiap minggu bila pergi shopping barang dapur, benda pertama yang tak boleh saya lupa adalah membeli bawang goreng, biasanya saya belikan paket kecil-kecil tu dalam rm 0.50 harganya, tapi macam susah sangat nak jumpa, so saya beli paket besar untuk dia, tahanlah 3-4 hari, kalau paket kecil tu sehari kadang 2 paket πŸ˜€

kadang-kadang bawang goreng tersebut haziq makan bersama nasi, mee mahupun sup, sedap sangat katanya.

hemmm tapi yang peliknya, bawang goreng yang biasa tu tak makan pulak kahkahkah, maybe sebab tak rangunp macam bawang goreng yang jual tu kot hehehe

– Sebenarnya, ibu haziq pun minat makan bawang goreng hehehe ^____^

28 thoughts on “Makanan Kegemaran Haziq

Leave a Reply

Your email address will not be published.

CommentLuv badge

Next Post

Nak Ketupat Tapi Dapat Karipap

Salam, petang tadi haziq bangun dari tidur terus merengek-rengek minta ketupat, adoiyaiii mana nak cari ketupat nak oiii, lagi-lagi kat klang ni mana ada, kena cari daun palas lagi, sebab haziq nak ketupat daun palas macam kat entry ketupat Daun PalasΒ ni. Kalau jumpa daun palas tu pun, ibu bukannya reti […]

Subscribe US Now