Perkahwinan Dira Abu Zahar Pengacara Melodi

yanmie 13

Salam, wah tarikh hari ini cantik je kan?, pastinya ramai yang ingin menjadikan tarikh hari ini adalah tarikh yang bersejarah dalam hidup mereka, pastinya ramai pasangan yang memilih tarikh ini untuk mendirikan rumah tangga, antaranya pelakon dan pengacara melodi iaitu Dira Abu Zahar dan pasangannya pengarah fotografi Mohd. Helmi Mohd. Yusof atau Helmi.

gambar kahwin dira abu zahar

Gambar Perkahwinan Dira Abu Zahar (Pengacara Melodi)

-*nanti saya update semula

Dira dan pasangan dinikahkan di kampung halaman Zira di Merlimau, Melaka, Jumaat kira-kira pukul 4.16 petang tadi dengan mas kahwin sebanyak RM 7777.77.

Dira menerima wang hantaran sebanyak RM 17,171.71 berserta dengan sembilan dulang hantaran, manakala sebagai balasan, pihak Helmi menerima 11 dulang hantaran

Dijangka majlis resepisi mereka bakal berlangsung pada 13 November 2011 bertempat di Lanai@Matic, Jalan Ampang, KL.

– Bestnya 11.11.11

13 thoughts on “Perkahwinan Dira Abu Zahar Pengacara Melodi

Leave a Reply

Your email address will not be published.

CommentLuv badge

Next Post

Aiman Demam Pula

Salam, 2 hari ni Aiman tak berapa nak sihat, kesian kat dia, tapi dia gagahkan jugak untuk ke tadika, ikutkan saya tak bagi dia sekolah dalam keadaan dia tak sihat, tapi apa boleh buat, dia sendiri yang berkeras nak juga pergi sekolah. Dah bagi dah ubat demam atas tu, alhamdulillah […]

Subscribe US Now