Salam semua, wah tajuk macam pro je hehehe, nak bagi sedap tajuk je sebenarnya, gambar-gambar Aiman nie sebenarnya snap pagi tadi sebelum hantar dia pergi ke sekolah, layanΒ Photoshoot Bersama Aiman kikiki.

aiman

Eeeee tetiba pulak suka sangat tengok gambar ni, gambar candid sebenarnya, aiman tak tahu pun saya snap gambar dia, lepas dengar bunyi capture baru dia perasan heheehe, muka sangatlah suci kan ^_____^.

aimanYang nie Aiman tengah tengok burung hinggap (hinggap ke bertenggek ek? haha) kat pagar rumah

aiman

Dah perasan Β ibu dia tengah amik gambar, so haruslah dia senyum hehehe

aimanTakut tak? hehehe

tanganTangan-tangan comel

– Sekian, dipersilakan mengkritik hehehe