Duit Kertas Baru Ringgit Malaysia – RM20

yanmie 35

Salam, dah tengok dah Duit Kertas Baru Ringgit Malaysia yang akan di keluarkan pada Julai tahun depan, comel sangat, seragam dah semua designnya, yang bestnya duit kertas RM20 kini diperkenalkan semula, warna kuning gitu heeee comel ^____^

duit kertas baru

Note Baru Ringgit Malaysia, gambar mstar

Duit RM1, Rm5, RM10, RM50 dan RM100 masih lagi di kekalkan warnanya, manakala RM20 diperkenalkan semula, terdahulu (tak ingat tahun bila, tapi dah lama sangat) duit kertas RM20 kalau tak silap berwarna putih coklat, kini ianya keluar dengan warna kuning, tak sabar nak pegang duit baru RM20 tu kikiki.

– Serius berkenan pulak saya dengan duit RM20 tu ^_____^

35 thoughts on “Duit Kertas Baru Ringgit Malaysia – RM20

Leave a Reply

Your email address will not be published.

CommentLuv badge

Next Post

Kek Vanilla Untuk Aiman Dan Haziq

Salam, fuh…fuhhhh makin gemuklah anak-anak macam ni, kemain diorang request itu ini, kena pulak mood tengah ok, layankan jelah nafsu diorang, semalam Aiman minta kek, teringin agaknya, so siang tadi buatkan untuk dia dan adiknya haziq. Saya buat kek bentuk 4 segi, dah habis separuh diorang makan, ada lagi separuh, […]

Subscribe US Now