Comments

    1. tu ptg td bee, now langit nmpk, bintang nmpk tp ada awan tebal lak, setakat ni xnmpk lg bulan, jap lg nk pi serdang, hope nmpk bulan kt sana hihihi

    1. @akubiomed, hujan dah reda kat sini, nampak cerah sikit tadi, now nampak awan macam memberat semula di tengah2, hope awan tu pergi tempat lain, teringin nak tengok lagi gerhana bulan penuh nie, mudahan kat sana pun sama, dapatlah kita snap cik bulan malam nie hihihi 😀

Leave a Reply

Your email address will not be published.