Sedap Dan Nikmat

Salam, hari tu ke Rantau Negeri Sembilan, ada majlis kenduri kawin kawan en.hubby, tengok gelagat aiman makan bubur kacang durian kot, ntahlah saya pun tak rasa, tapi saya tengok aksi anak teruna saya ini memang sungguh sedap dan nikmat memakan bubur kacang tu heeee

makan bubur kacang

Tengok Aksi Aiman, betul-betul sedap tu, perhatikan lidahnya hihihi

makan bubur kacang

Siap tonggeng lagi bekas tu

makan bubur kacang

Amek kau! slurrpppp….baru puas hati licin hihihi

.

– Aiman lah ni tak berapa nak sihat 🙁

Comments

  1. aiman tak sihat?
    mesti dia risau dh nk mula sekolah kan..
    bila aiman berselera ibu yan buat apa yg aiman nk makan, skrg bila aiman tak sihat dan tak lalu makan bleh buat ibu yan susah hati kan…
    harap2 aiman kembali sihat dan berselera semula.

Leave a Reply

Your email address will not be published.