Cerita Hantu, Aku Pulak Yang Susah Ni!

Salam, adesss sebenarnya saya geram ni, ada 1 Promo Filem Hantu selalu sangat mengejutkan saya dan anak-anak, semalam je Haziq sampai mengigau-ingau, rasanya selagi stesyen TV tu ada tayangkan promo Filem hantu tu, selagi tulah Haziq tak nak tengok TV tu, mana tidaknya promo tak henti-henti, kejap-kejap iklan mesti ada keluar promo hantu tu, sabar jelah.

takut hantu

bukan Haziq je, saya yang dewasa ni pun tak suka tengok cerita hantu-hantu ni huhuhu, doplohpatjam nak tayang promo hantu  tu,  mungkin diorang lupa ada penonton dari kalangan kanak-kanak heemmmmm.

Kalau dah selalu sangat macam ni, sampai saya nak masuk tandas pun tak boleh, anak-anak tak nak berenggang, diorang nak ke tandas pun saya kena temankan jugak haishhhh sudahnya setiap kali iklan cepat-cepat tukar TV, takpun buka TV lain huhuhu.

– Yelah tu teknik pemasaran diorang, tapiiiiiiiii saya pulak yang susah hahahaha

You Might Also Like

35 Replies to “Cerita Hantu, Aku Pulak Yang Susah Ni!”

  1. Hero-hero saya pun penakut juga setiap kali promo filem hantu, semuannya akan berselindung di belakang saya atau emaknya. Kalau tidak sempat terus menukup muka pada lantai.

        1. hehehhee betul jugak tu, saya takdelah penakut sangat pun, cuma saya memang tak layan cerita2 macam tu, sebab kuat berimaginasi, kalau dah tengok mesti bila mata ni pandang mana2 lekat je bayangan tu hehee, dan alhamdulillah suami tak macam saya, kalau semua dah penakut siapa pulak pemberani kan hahahhaa 😀

  2. Pingback: Merpati Putih

Leave a Reply

Your email address will not be published.

CommentLuv badge