Cerita Hantu, Aku Pulak Yang Susah Ni!

Salam, adesss sebenarnya saya geram ni, ada 1 Promo Filem Hantu selalu sangat mengejutkan saya dan anak-anak, semalam je Haziq sampai mengigau-ingau, rasanya selagi stesyen TV tu ada tayangkan promo Filem hantu tu, selagi tulah Haziq tak nak tengok TV tu, mana tidaknya promo tak henti-henti, kejap-kejap iklan mesti ada keluar promo hantu tu, sabar jelah.

takut hantu

bukan Haziq je, saya yang dewasa ni pun tak suka tengok cerita hantu-hantu ni huhuhu, doplohpatjam nak tayang promo hantu  tu,  mungkin diorang lupa ada penonton dari kalangan kanak-kanak heemmmmm.

Kalau dah selalu sangat macam ni, sampai saya nak masuk tandas pun tak boleh, anak-anak tak nak berenggang, diorang nak ke tandas pun saya kena temankan jugak haishhhh sudahnya setiap kali iklan cepat-cepat tukar TV, takpun buka TV lain huhuhu.

– Yelah tu teknik pemasaran diorang, tapiiiiiiiii saya pulak yang susah hahahaha

Comments

  1. tak best mana pun citer hantu malaysia ni.
    kesian haziq…jgn sampai demam dh ler yer…susah ibu nak diet nnt.. (eh ada kaitan ker? haha)

  2. jn kata budak2.. zie ni pun kalau tgk iklan promo filem seram tu pun takut jgk.. tak sempat tukar siaran tutup je muka dgn tgn atau pun cepat lari pi dapur ke mana2 jap… adehhh… pengaruh tak elok ni…

  3. Assalam, niel lah manusia sekarang. tak taulah napa dorang nie nak sangat buat cite hantu. Aku sendiri pun malas nak tengok cite hantu nie, bukannya buat aku takut tapi terkejut… hahhaha

  4. promo citer hantu apa tu yan? sy ni dah lama x nengok tv..huhu sejak decoder astro rosak..tu yg x tau perkembangan tu..hehe

    tp ya la..kdg2 promo filem kat tv ni cam menganggu jdnya kalau asyik ditayangkan je..

  5. Hero-hero saya pun penakut juga setiap kali promo filem hantu, semuannya akan berselindung di belakang saya atau emaknya. Kalau tidak sempat terus menukup muka pada lantai.

        1. hehehhee betul jugak tu, saya takdelah penakut sangat pun, cuma saya memang tak layan cerita2 macam tu, sebab kuat berimaginasi, kalau dah tengok mesti bila mata ni pandang mana2 lekat je bayangan tu hehee, dan alhamdulillah suami tak macam saya, kalau semua dah penakut siapa pulak pemberani kan hahahhaa 😀

  6. Pingback: Merpati Putih

Leave a Reply

Your email address will not be published.