Keputusan Anugerah Juara Lagu 26 (AJL 26) – Hafiz Awan Nano Juara AJL 26

Salam, berakhir sudah Siaran Langsung Anugerah Juara Lagu Ke 26 (AJL 26), tahniah kepada Hafiz yang berjaya menang 2 anugerah iaitu Juara Lagu menerusi lagu Awan Nano dan Anugerah Vokal terbaik, ok berikut di bawah saya kongsikan Keputusan Anugerah Juara Lagu 26 (AJL 26).

anugerah juara lagu ke 26 (AJL26)

  • Juara Lagu : Awan Nano – Hafiz
  • Naib Juara : Beribu Sesalan – Ning Baizura, Shila Hamzah , Jaclyn Victor
  • Tempat Ketiga : Karma – Faizal Tahir
  • Vokal Terbaik : Awan Nano – Hafiz
  • Persembahan Terbaik : Kisah Hati – Alyah
  • Juara Mobile : Sedetik Lebih – Anuar Zain

Tapi seriuslah memang Hafiz layak jadi juara, vokal mantap, suara pun sedap, tapi janganlah pulak timbul isu tidak puas hati lepas ni, maklumlah tahun lepas banyak betul kontroversi tentang pemilihan juara kihkihkih.

Comments

  1. kehkeh, smart gila themes. stalker citcat kak yan bersama denaihati tadi..huhu
    btw hafiz memang layak menang walaupun stail dia pakai tshirt dengan seluar biasa je..cool!

  2. Pingback: Muhammad Yuliawan
  3. Pingback: Dadan Darmawan
  4. Pendapat AI, sebenarnya Hafiz menag vokal terbaik je. Bagi anugerah Juara Lagu tu, yang menang ialah M Nasir dan Buddhi Hekayat selaku pencipta dan penulis lirik lagu Awan Nano. Org selalu mengangkat penyanyi bila jadi juara AJL sedangkan AJL sebenarnya mengangkat penulis dan pencipta lagu. 🙂

    Tapi persembahan Hafiz memang BEST. Tak dinafikan lagi.

  5. yes memang layak hafiz menang..kalau dah sifu yag buat lagu, susah la org lain nak cari mkn..tu baru betul lagu. kalo stakat ilmu cetek nak buat lagu, xsama feel dier dengan otai yag buat

  6. Pingback: Denaihati
  7. sememangnya layak utk Awan Nano dinobatkan sbg juara lagu ke-26 ni. takde pertikaian langsung.. fair n square.
    tp rsnya persembahan terbaik pon boleh dpt kt Hafiz gk. sepatutnya le, kan…hehe

  8. Pingback: Merpati Putih

Leave a Reply

Your email address will not be published.