Salam, eeee banyak sangat benda nak entry tapi tak tau nak up mana dulu, ni lah dia kalau asik-asik tertangguh nak entry hikhik, takpelah layan Picca Haziq dulu kat bawah ni.

haziq

 hikhik macam ni lah kalau ambil gambar anak, mesti nak edit, konon nak buat yang terbaik di samping Asah Skill Fotografi kan, maklumlah budak baru belajar heeee ^___^

haziq

Alololo sejuk mata memandang hikhik

haziq

Haziq bersama sepupu

Venue : Tasik Putrajaya

Date : 28/01/2012

.

– Dah besar anak ibu ni, nak masuk 5 tahun dah rupanya ^___^