Tarikh Bayaran Bantuan Rakyat 1Malaysia RM500 (BR1M)

yanmie 9

Salam, oh nampaknya besok kalau dah takde apa-apa, seperti yang dijanjikan oleh kerajaan Malaysia, Tarikh Bayaran Bantuan Rakyat 1Malaysia RM500 (BR1M) akan dilaksanakan bermula esok 15 Januari 2012 (Ahad), pembayaran ini jugak dijangka mengambil masa selama 2 bulan kerana pembayaran akan dibuat secara berperingkat sehingga 15 Mac depan.

bantuan rakyat 1malaysia

Alhamdulillah sedikit sebanyak dapat meringankan beban rakyat Malaysia yang betul-betul perlukan bantuan ini, bagi kami suami isteri, sememangnya tidak layak untuk memohon. Oklah nak tau lebih lanjut tentang info bagaimana penyerahan baucer ini dibuat dan perlaksaannya, ataupun permohonan tentang rayuan untuk ini, boleh baca keterangan lanjut dengan Klik link dibawah ini.

Tarikh bayaran bantuan RM500 Bantuan Rakyat 1 Malaysia

.

– Rezeki jangan ditolak!

9 thoughts on “Tarikh Bayaran Bantuan Rakyat 1Malaysia RM500 (BR1M)

  1. rumah kos rendah utk rumah pertama mana janji yang di janji kan 2009 hingga 2012 belum ada nama saya terpapar ,sampai sekarang masih menumpang dengan keluarga ,permohonan menyewa rumah kos rendah sandakan hingga hari ini masih tiada senerai nama sebagai pemohon kos rendah .kenapa mengapa apa yang tak faham susah sangkat kah ,jangan pilih kasih .tengok orang yang pendapatan rendah yang patut dapat, ini tidak yang kaya pula yang dapat .

  2. kenapa anuar kenapa tak lain org asik-asik aj anuar .sokong anuar nak .tengok siapa menang anuar kah bn ,tengok suara hati 1 malaysia ,kita mengundi sokong lah dia .yang penting suara hati 1 malaysia senang pimpin yang bijak ,bukan cerita kosong yang tak kesampaian hati rakyat .

Leave a Reply

Your email address will not be published.

CommentLuv badge

Next Post

Khasiat Buah Kiwi

Salam, Bukan Kiwi Kasut ye kawan-kawan, ni ha buah kiwi, buah kiwi ni memang buah wajib yang mesti ada dalam peti sejuk, suami dan anak-anak kurang makan, tapi saya memang gemar makan buah kiwi ni, saya suka rasa biji-biji kiwi tu, macam makan buah strawberry hihihihi, nak tau¬†Khasiat dan kebaikkan […]

Subscribe US Now