Salam, hiks bukan saya ye tapi anak saya Aiman, dia Dah Pandai Main Basikal 2 Roda, kemain seronok lagi tengok dia, ok serius saya amat jeles hikhik sebab saya tak reti main basikal hehee.

Aiman

Pagi tadi sebelum ke Tadika

Sebelum ni aiman guna roda penyokong kat belakang tu, baru ni dia minta untuk dibukakan roda kecik 2 tu, bajet memang dah pandailah tu kan, tu yang dia minta bukakan roda tu. Buka je terus kayuh, tak jatuh pulak tu, eeee tererrrnyyeee dia kikikiki.

Aiman

Basikal dah nak usang baru reti main hehehee, beli tahun lepas lagi, baru minggu lepas buka roda kecil kat belakang tu hikhik.

Aiman

Dah tu sekarang ni pantang dapat keluar rumah, terus je pecut, risau jugak takut ada kereta lalu, dia dah ler bawa basikal tu laju, lagi-lagi kalau ayahnya pergi kerja naik motor, mulalah dia duk kat sebelah motor tu, konon nak berlumba dengan ayahnya hahahhahaa.

Aiman

Ingat nak bawa budak-budak ni main basikal kat taman rekreasi pun ok jugak ni, tentu diorang seronok

– Bila nak pandai main basikal ni, jeles pulak tengok anak hahahahaha