Kad Perkahwinan Ana Raffali Dan Naim

Salam, nampaknya Ana Raffali dah pun mula mengedarkan kad kahwinnya, simple je seperti tuannya, seperti yang dimaklumkan oleh Ana sebelum ini, dia akan bertunang dan mendirikan rumah tangga pada hari yang sama iaitu pada 25 Februari ini, layanย Kad Perkahwinan Ana Raffali Dan Naim kat bawah ni.

kad perkahwinan ana raffali dan naim

Tahniah buat Ana dan Naim, semoga dipermudahkan segala urusan, makin cantikย Ana Raffali dengan penampilan terbarunya, tak sabar nak tengok gambar perkahwinan Ana Raffali nanti.

kad perkahwinan ana raffali dan naim

Sumber : Mediahiburan.karangkraf.com

– Tahniah, semoga majlis berjalan dengan lancar.

 

Comments

  1. Tahniah buat Ana Raffali. Semoga dipermudahkan segalanya nanti ๐Ÿ™‚

    Cantik Ana Raffali bertudung, bukan Ana je, semua perempuan lebih ayu sekiranya ikut perintah Tuhan – pakai tudung ๐Ÿ™‚

  2. belum sah bergelar suami isteri telah “berzina” nama…
    igt lagi dulu ustaz ada ckp jgn gabung2 nama pakwe makwe..

    apa2 pun selamat berbahagia yer ana..

Leave a Reply

Your email address will not be published.