Kari Ayam

Salam, hiks dalam pada sibuk nak mempromosikan entry contest gadget impian saya, sempat lagi mengoogle resepi kari ayam hikhik layannnnn, perut suami dan anak-anak pun nak kena jaga jugakkan ^___^

kari ayam

Hoyeahh menjadi juga kari ayam ni, biasanya kari ayam yang saya buat sebelum ini tak berapa nak sedap kot, pekat sangat kuahnya haha ala yang macam kari ayam kat kedai mamak tu kehkehkeh, tapi resepi kali ni memang marvelous nngeee~~

kari ayam

Rupa tak berapa nak sama macam kat tuan punya resepi, maybe sebab tak berapa nak berminyak kot hikhik, minyak masak letak sikit je cukup untuk menumis tu, suami tak suka yang berminyak.

Nak resepi? ok terjah blog Kak Ina KL

– Jemput makan ^___^

Comments

  1. pergh….pecah ayaq liuq aih…ahaks.saya kalo kari ayam mesti ade kentang.kalo xdek kentang rase mcm tak cukup syarat jek.

    lagi satu…kalo isi dia tu sekali kais dengan sudu dah terkopak…konpem sedap…kalo kasi dengan sudu nampak cam liat je…erm tak bestlah..heeee

Leave a Reply

Your email address will not be published.