(Lagu Tema) OST Vanilla Coklat TV3 – Tapi Bagaimana Nyanyian Tam Spider

Salam, eeee tak sabarnya nak tunggu malam ni, nak tengok Drama Vanilla Coklat, episode 8 rasanya yang paling best, syiok sendiri tengok hahaha, saya tengok episode 8 dengan suami, amboiii kemain lagi dia pun syiok sendiri jugak tu hahahhaa, layan jom (Lagu Tema) OST Vanilla Coklat TV3 – Tapi Bagaimana Nyanyian Tam Spider sementara tunggu episode malam ni.

Jom nyanyi sama-sama lagu tema vanilla coklat ni, saya tengah minat betul dengan lagu ni, dengar je mesti ingat kat Amir dan zara hikhikhik best betul drama ni.

– Baru perasan Amir tu rupanya protege Rahim Maarof, pandai juga dia berlakon 😀

Comments

  1. Cerita ni sangat best… motif mungkin nak ajak anak-anak muda kawen awal kot hehe. Ok apa kawen awal 🙂

    Tak sabar nak tunggu malam ni… apa agaknya yang akan jadi selepas pengumuman rasmi perkahwinan diorg tu ye. Eh kak yan… jangan lupa baca Harian Post ye 🙂

Leave a Reply

Your email address will not be published.