Penampilan Terbaru Ana Raffali Bertudung

Salam, wah tahniah buat penyanyi Tolong Ingatkan Aku iaitu Ana Raffali yang kini tampil dengan penghijraan terbaru beliau dengan mengenakan tudung, makin nampak manis dan ayu, lebih-lebih lagi Ana akan mendirikan masjid tidak lama lagi.

gambar ana raffali bertudung

Penghijraan tersebut bermula pada sambutan Maulidur Rasul yang lalu, terasa ada keinginan yang mendorong beliau untuk bertudung, dan keputusan tersebut atas keinginan dan kehendak Ana sendiri. Apa pun tahniah atas penghijraan terbaru ini.

– Alhamdulillah.

Comments

  1. teringin sgt nak tgok datok ct pakai tudung penuh mcm ni..masa tgok gambar datok ct kat konsert maulidur rasul baru2 ni sungguh cantik sekali..tp insyaAllah mungkin satu hari nanti datok ct akan bertudung mcm ni jugak..

  2. semoga penghijrahan ana ini selari dengan standard pemakaian tudung yg dituntut, jgn jadi mcm org tu yg sekarang tinggal seciput jer penutup toncet kat rambut dia…hehe

    bertudung sudah, sesuai dengan imejnya yg suka berbaju kurung…nampak lebih sweet dan comel.

Leave a Reply

Your email address will not be published.