Salam, Hoyeahh Dah Ada Lense 75-300mm Untuk Buah Hati kan, so haruslah digodek-godek, gambar haziq kat bawah ni menggunakan Lens baru hikhik, dah ada yang jeles menikam kalbu tu nnggeee siapakah??

haziq

Haziq pagi tadi baru bangun terus ajak pi luar rumah, hahahhahahaa dia jelah model saya yang paling comel dan sporting, pantang nampak kamera terus je senyum dan peace, takyah suruh buat gaya, dia sendiri yang nak bergaya hikhik, layan!

haziq

Haziq tanya nak ambil gambar kat mana, saya cakap kat mana-mana je, gigih dia panjat motor ayahnya hahahha, budak-budak sekarang kan, pantang nampak kamera betul hikhik.

haziq

Tengok cermin, kot-kot tumbuh janggut hahaha

haziq

Saya suruh dia buat muka comel, dia buat muka macam tu, gedik tau  ^____^

– Ok boleh nampak beza sebelum dan selepas tukar lens heeee 😀