Senja Nan Merah

Salam, walaupun gambar kat bawah ni tak secun mana. tapi saya seronok sangat dapat mengambil gambar moment tersebut, Senja Nan Merah yangΒ cantik sangat pada pandangan mata kasar saya, matahari yang dan nak terbenam di ibu kota.

Senja

Tak setting pun kamera sebab takut terlepas nak ambil gambar matahari tu

Seminggu lepas saya perasan bulan pun sangat cantik, terang benderang, bulat comel sangat, siang pulak saya perasan dengan cuaca yang amat panas terik, awan kelihatan begitu cantik, macam-macam bentuk awan dilangit, Ya Allah syukur untuk semua ini, daku masih berpeluang untuk melihat alam ciptaan-MU yang cantik nan indah Ya Allah.

– Ya Allah, sesungguhnya hidupku, matiku dan ibadahku hanyalah untuk-Mu

Comments

      1. hehe..memang betul tu..tapi dulu masa mula2 beli dslr je saya rajin nak belajar..sekarang dah malas…biar hubby jela ambil gambar…saya jadi modelnya..hehe..

  1. sekarang ni , pagi2 pun awan cantik.. sy memang kalau nampak awan cantik .. saya tenung lama2 .. pelik jugak rasanya , tp tah lah rasa sumting bila tengok awan kak..

    1. betul tu bee, akak memang suka tengok (dongak ke atas) sebab nak tengok langit, awan, matahari, bulan, semua tu akak suka sangat πŸ˜€

      Tak pernah jemu dah bosan πŸ˜€

Leave a Reply

Your email address will not be published.