Anak Asset Ke Syurga Atau Neraka?

Salam, menitik air mata pagi ni melihat video ceramah Ustaz Don Daniyal, Anak Asset Ke Syurga Atau Neraka? mampukah kita ataupun anak kita menjadi seorang yang dimaksudkan dalam video tersebut?, luangkan sedikit masa untuk melihat video ini.

Muliakanlah anak-anak kerana anak akan menjadi taming atau penghalang untuk masuk ke neraka. Semoga kita mampu mendidik mereka menjadi anak-anak yang soleh, Amin Ya Rabbal Alamin.

– Video ni tengok berulang kali pun masih juga mengalir air mata 🙁

Comments

  1. memang hebat cara penyampaian ustaz don.. saya ada kongsi juga sebelum ni.. sama mcm kak yan ckp, senang nak cari semula bila ada dlm blog sendiri.. siap download dah..

    1. @CMRatu, betul tu, kakyan sebenarnya sejujurnya kurang mendengar ceramah, tapi sejak kemunculan ustaz don dan ustaz azhar, mereka berjaya buat akak mendegar ceramah2 sebegini, alhamdulillah.

      1. @yanmie, masa ustaz don ceramah di penang 25hb feb baru2 ni ramai betul yang hadir.. minggu depan 17hb ustaz azhar pula di masjid negeri.. mesti tak muat masjid.. macam sebelum ni..

Leave a Reply

Your email address will not be published.