From Cameron With Love

yanmie 21

Salam, kami masih berada di Cameron Highland, insyaallah petang atau malam nanti kami balik ke Klang, itu pun kalau takde aral melintang. Layan gambar Haziq dulu, from cameron with love hehehe

Pagi tadi Allah SWT menguji kami, mudahan sahaja ujian kali ini dapat diatasi, syukur ya ALLAH kerana masih ingin menguji kami dan menyayangi kami.

– Suami kat bengkel kereta.

Posted with WordPress for BlackBerry.

21 thoughts on “From Cameron With Love

Leave a Reply

Your email address will not be published.

CommentLuv badge

Next Post

Cupcake Cheesecake Strawberry

Salam, baru ni sebelum pergi Bercuti Ke Cameron Highland, saya sempat membuat Cupcake Cheesecake Strawberry untuk dibuat makan-makan dan bekal dalam perjalanan. joommmm cuci mata heheee. Cupcake Cheesecake Strawberry ni menggunakan resepi cheesecake versi bakar, yelah nak bawa jalan jauh kan so tak boleh buat versi Chilled Strawberry Cheesecake tu takut tak […]

Subscribe US Now