Menang Penginapan 2D 1N Di Sunway Resort Hotel & Spa

Salam, syukur alhamdulillah rezeki lagi, saya dapat tahu Menang Penginapan 2D 1N Di Sunway Resort Hotel & Spa pada malam saya Menang iPhone 4s Dari Contest Gadget Impian, berdouble-double keseronokan saya pada hari tu heheee.

facebook

Hoyeahhh saya menang hikhik~

Terima kasih pada RebeccaSaw.com dan Sunway Resort Hotel & Spa kerana memilih saya sebagai pemenang, bolehlah saya bercuti lagi dengan myhero-hero ni, kali ni seronok nak bercuti sebab perjalanan dari rumah ke Sunway Resort Hotel & Spa cuma mengambil masa 15-20 minit sahaja kikiki.

giveaway

Percutian yang sangat menyeronokkan, jimat minyak, jimat masa, dan jimat duit hotel heheeee, bilik hotel yang mewah pulak tu, bernilai RM 1250++ perghhhh!!! ok tak sabar! heheee.

– Jom Like Fan Page RebeccaSaw.com, kerana banyak hadiah yang boleh dimenangi disana.

Author: yanmie

Engage me on food review, product review, advetorial post and etc, do not hesitate to contact me at yanmie82@gmail.com , thank you :)

67 thoughts on “Menang Penginapan 2D 1N Di Sunway Resort Hotel & Spa”

    1. Lebih kurang saya lah juga sebab suami jenis kalau dah kerja payah nak bercuti, tapi baru nie berkesempatan bercuti di cameron hehehee 😀

        1. betul tu bee sebab kita bukan tinggal dengan mak/mertua kan, jadi anak2 nak campak mana? owhhh tak sampai hati woooo, mak pak seronok tapi anak terabai hiks…tak mo lah gitu kan

  1. Tahnah Akak, Syoknyer dapat menginap sambil mandi manda dan boleh la la la la. Ayat Klise jer kan hehehhe. Jangan Marah yea, Nanti kena jual.

                1. Instagram akak boleh je layan kat HTC tp malas ler sebab phone tu dah hadiah kan kat suami lepas maxis10 bgtau phone tu diorang bagi, kat ipad2 boleh je instagram tapi gambar tak cun sebab kamera ipad2 tu xcun, noise hehehee

  2. sila pastikan en.suami pergi SPA diiringi oleh pn.isteri yer untuk mengelakkan dari en.suami nakal2…hehe
    kompom best kan dibelai dan dimanjakan nanti.
    apa-apa pun selamat bercuti dan berehat.

    1. hahaha Ejam ni fikir sampai ke situ pulak, ni tak sabar sebab nak mandi manda sekali kat sunway lagoon tu kikiki, dah penat2 main kat situ pi berehat kat bilik tu perghhh empukkkk hahaha 😀

        1. heheee betul tu Zie, dekat lagi bagus jimat segala-galanya nak-nak pulak kat bawah tu sunway lagoon, boleh ler gi mandi manda sana, kalau tak sebab dapat penginapan ni tak tau bila nak masuk sunway lagoon hehee kannnn 😀

Leave a Reply

Your email address will not be published.