Yeayy Aiman Dah 6 Tahun!

Salam, syukur alhamdulillah hari ini Aiman dah pun genap umurnya 6 tahun, selamat hari lahir sayang, moga panjang umur murah rezeki, jangan nakal-nakal, moga jadi anak yang soleh dan berguna, amin….

aiman

Gambar Aiman pagi tadi sebelum ke Tadika.

Saya sedang menyiapkan kek hari lahir untuk dia, harapnya dia suka, korang pun boleh bagi dia hadiah dengan Vote video dia kat Digi Wwwow tu heheee.

kakak, abang, pakcik, makcik, tok, nenek meh tolong Aiman vote kat bawah ni.

Klik saje banner atas tu kalau nak tengok video Aiman dan Haziq, jangan lupa Vote sekali tau!
 

– Kek besday Aiman later update lain yea ^___^

 

Comments

  1. Wah…Hepi Besday Aiman..sebaya ngan anak saya. tp besday dia ari Ahad lepas 22hb… Semoga anak2 kite jadi anak yg soleh. Aminnn

    untung Aiman, mak dia pandai masak..saye??? kesian kat anak..huhu

  2. hepi besday aiman bam bam..
    semoga jadi anak yg soleh dan berbakti kepada ibu bapa dan juga agamanya.
    teruskan bam bam yer…hehe

Leave a Reply

Your email address will not be published.