Mengidam Laksa Lagi

Salam, ini kali ke 2 saya buat Laksa sejak saya disahkan Mengandung anak ke 3, tekak memang kurang nak makan nasi, pedahal sebelum ni hantu nasi heheee, layankan jelah Mengidam Laksa Lagi, gigihkan diri masuk ke dapur buat apa yang patut, alhamdulillah terhasillah laksa sedap, sedap sebab kuahnya kaw-kaw punya ^__^.

laksa

Keje asyik duk ulang makan laksa je, nasib jugalah boleh masuk tekak, syukur sangat-sangat sebab kadang-kadang kalau saya makan mesti “termuntah” semula, yang ni alhamdulillah siap boleh makan berulang lagi hihihi.

laksa

Gambar dari Instagram

Banjir dengan kuah ikan, yang ni takde guna bahan lain untuk pekatkan kuah, memang 100% guna ikan, so bercinta juga ler time nak asingkan isi ikan dari tulang ikan tu kiikiki, tapi syukur sebab hasilnya superbbbb…ehhh terlebih sudah heee~

– Hari-hari makan laksa pun takpe ^___^

Comments

  1. sedapnya laksa.. saya masih xboleh nak makan laksa lagi.. mak saya pesan lepas bersalin atau keguguran kurang2 6 bulan x boleh mkn laksa… adoiii tgk je la skrg ni.. kalau lps bersalin mak saya kata sebaiknya setahun jgn mkn laksa.. 🙂

  2. Laksa + Laksam menjadi kegilaan saya hehe… nampak laksa kak yan ni lagi buatkan saya gila nak makan laksa, amboi sedapnya kuah (kunci sedap ada pada kuah tu sendiri hehe)

  3. mengidam perkara yang biasa terjadi apabila mula mengandung.. Don baru makan asam laksa maggie sebentar tadi.. mengidam entah aku pun x tahu hehe…

    1. Samalah akak pun bagi jeler laksa apa pun mesti layan punya hihihi, Owh lama tak pekena laksam, bertahun2 juga, dulu masa bujang selalu gak ler makan sebab housemate orang kelantan 😀

Leave a Reply

Your email address will not be published.