27 thoughts on “Batman The Dark Knight Rises Premiere Screening

  1. Tak minat tgk cerita Batman sebab pusing-pusing benda yg sama je. Adiwira ciptaan US, semua nampak dia hebat. Bila la Malaysia nak cipta adiwira yg boleh memecahkan tembok Hollywood? 🙂

    p/s: tp kalau dpt tiket free, Sara pergi jugak..hehe.
    Sara recently posted..Salam Ramadhan buat semuaMy Profile

  2. bestnya kak , sy teringin nak pergi masa anarm offer tix , tp kay ada di melaka waktu tu ..terpaksa diamkan diri , lg pun muka penuh dgn ciken pop
    puanbee recently posted..VirusMy Profile

Leave a Reply

Your email address will not be published.

CommentLuv badge

Next Post

Detik Bersama Sunlight - Saya Mesti Pilih!

Salam, Saya tak nak cakap banyak, saya dengar ibu cakap kat ayah macam ni “Eeeeee memang bestlah guna Sunlight ni, lemak-lemak dan minyak kat pinggan mangkuk mudah dibersihkan.“, itulah testimoni dari ibu saya, jadi apa yang saya boleh katakan disini, “Sunlight…saya mesti pilih!” Ha sekarang ini Ibu saya memang dah […]

Subscribe US Now