Detik Bersama Sunlight – Saya Mesti Pilih!

yanmie 27

Salam, Saya tak nak cakap banyak, saya dengar ibu cakap kat ayah macam ni “Eeeeee memang bestlah guna Sunlight ni, lemak-lemak dan minyak kat pinggan mangkuk mudah dibersihkan.“, itulah testimoni dari ibu saya, jadi apa yang saya boleh katakan disini, “Sunlight…saya mesti pilih!”

Detik Bersama Sunlight

Ha sekarang ini Ibu saya memang dah gunakan Sunlight, sebelum ni duk guna jenama lain, ala yang paste tu, kalau dah kering keras nak guna pun susah, kena tonyoh-tonyoh sampai lekat kat kuku heheeee, dengan adanya sunlight ni dapatlah saya membantu ibu selalu membasuh pinggan, dan inilah detik bersama sunlight yang paling bermakna dalam hidup saya apabila saya dapat meringankan kerja-kerja membasuh pinggan mangkuk ibu.

– Terima kasih Sunlight!, saya mesti pilih πŸ˜€

27 thoughts on “Detik Bersama Sunlight – Saya Mesti Pilih!

Leave a Reply

Your email address will not be published.

CommentLuv badge

Next Post

Ragam Anak-anak Berpuasa

Salam, alhamdulillah hari ini cukup seminggu kita berpuasa, syukur diberi peluang untuk berpuasa ditahun ini, pada bulan puasa ini jugalah pastinya ramai ibu bapa yang mempunyai anak kecil sibuk mengajar/melatih anak-anak berpuasa, saya sendiri tak terlepas dari melihatΒ Ragam Anak-anak Berpuasa, memang syiok! Baru-baru ini Aiman dan Haziq berjaya puasa penuh […]

Subscribe US Now