Cute-nya!

painting

Semalam ambil “sesuatu” di 1 Utama, singgah berjalan di IPC dan The Curve juga, lalu kat gallery ni, cute pulak tengok lukisan-lukisan dibelakang Abang Ngah tu, tapi mahal ler, so tengok aje ler nngggee~

– “Sesuatu” yang BEST 😀

Author: yanmie

Engage me on food review, product review, advetorial post and etc, do not hesitate to contact me at yanmie82@gmail.com , thank you :)

13 thoughts on “Cute-nya!”

  1. emm gambar simple jer tapi penuh makna kot yang jadi mahal tu..bagi yang berminat sy rasa berbaloi2 kalu harganya mahal pun..hehe..kak yan ambil susu apa tu??ooo susu dutch lady ke??patut la rakan2 komen mcm tu..hehe

Leave a Reply

Your email address will not be published.