Iklan Hari Raya BERNAS 2012 Sangat Menyentuh Jiwa

Salam, korang tengok dah ke Iklan Raya BERNAS 2012? memang menyentuh jiwa, sebak rasanya, menitis air mata tengok video ni, Ahmad dan Fizi saling melengkapi, tengok sendiri video ni barulah anda mengerti apa yang saya maksudkan.


Semoga Allah mengasihi Ahmad dan Fizi serta anak-anak yatim seperti mereka, sentiasa tabah dan sabar dalam menempuh kehidupan yang penuh ranjau ini.

– Hayati babak demi babak, anda akan mengerti 🙁

Author: yanmie

Engage me on food review, product review, advetorial post and etc, do not hesitate to contact me at yanmie82@gmail.com , thank you :)

24 thoughts on “Iklan Hari Raya BERNAS 2012 Sangat Menyentuh Jiwa”

  1. iklan raya bernas, tahun depan plak yer..hehe..memang menarik iklan ni…rasa macam dibulan puasa jer bila smp kat entri ni..dengan perut yang lapa lg ni..haha

  2. mmg sgt menyentuh hati.
    sbg staf di salah sebuah rakan kilang Bernas, saya tumpang bangga dgn inisiatif yg dibuat oleh Bernas utk mendidik jiwa penonton.
    sgt terkesan di jiwa.
    syabas Bernas!

    1. Kalau dulu iklan dari Arwah Yasmin lah yang paling dinanti-nantikan, bagi iklan BERNAS ni sangat-sangatlah bernas, dapat mendidik jiwa penonton, betul tu sangat terkesan dalam jiwa.

Leave a Reply

Your email address will not be published.