Salam, baru ni kami balik kampung kat Kedah, pergi kenduri kahwin sepupu en.suami sekali kat Pendang, best betul kat rumah persinggahan kami ni, rumah betul-betul kat tengah bendang, nyaman sungguh!, tapi layan gambar Budak Merajuk Tengah Bendang hihihi.

gambar di sawah padi

Ngeee muka ntah pape aje, tak tahu pasal apa dia merajuk ni, tau-tau dah masam muka, tanya sebab apa tak bagitahu pulak, layankan ajeeeee asalkan tak menangis sudah.

gambar di sawah padi

gambar di sawah padi

gambar di sawah padi

gambar di sawah padi

gambar di sawah padi

Hahhh nak pujuk kalau kena gaya senang aje, tapi kalau mood dia tak baik, pheww~ sampai berpeluh ketiak nak memujuk dia heheee, yelah nama pun budak kan 😀

– Sukanya tengok gambar padi ^____^