Adam Dan Hawa Episode 5 – Episode 8

Salam, dah khatam Drama Adam Dan Hawa Episode 5 – Episode, makin best drama ni~

.
.
.
.
.
.
.
.

Episode Adam Dan Hawa

 

 

– Tunggu episode seterusnya pulak!, dah boleh buat kerja lain hehee ^___^

 

Comments

  1. thanks sb upload drama ni.kalu blh smpai habis episod dia.saya ni tak langgan asto mustika so kalau tak ada org yang baik hati sudi upload drama ni memang kempunan lah saya ni.thanks alot.

    1. tu ler duk berkira2 gak ni, klu langgan mustika hd tu pun blm tentu ada masa nak layan, tp kalau internet ni insyaallah boleh sebab dah 24jam dpn laptop kan heheee

Leave a Reply

Your email address will not be published.