Diana Danielle & Farid Kamil Sudah Bertunang

Salam, ehhhh baru terbaca di mstar.com.my, Diana Danielle & Farid Kamil Sudah Bertunang rupanya ahad lepas (2.09.2012) di kediaman Diana Danielle, tahniah!, dan difahamkan akan berkahwin dalam setahun lagi, wahhh tak lama dah lagi, saya minat tengok muka Diana Danielle ni, cantik, comel, cute…

Diana Danielle dan farid kamil bertunang

Menurut laporan akhbar Berita Harian, majlis berlangsung sekitar pukul 4 petang dimana Diana menerima sebentuk cincin yang disarungkan oleh ibu Farid sebagai tanda dia sudah ‘diikat’ oleh lelaki itu.

– Sama cantik sama padan, dapat anak mesti comel putih gebu 😀

Author: yanmie

Engage me on food review, product review, advetorial post and etc, do not hesitate to contact me at yanmie82@gmail.com , thank you :)

19 thoughts on “Diana Danielle & Farid Kamil Sudah Bertunang”

  1. emm sape tak suka tengok muka diana kan???muka baby ler katakan..hahaha..semoga pertungan mereka diakhiri dengan perkahwinan yg bahagia dan berkekalan sehingga ke akhir hayat..aminnn..hehe

      1. emm kalau blog yang entri kot bahasa melayu jenuh la nk tukar kot bi..kalau buat blog lain kot BI ok jugak kan??ke iklan tu tak leh pindah-pindah blog?

  2. Saya pun suka tengk Diana Danielle dan farid kamil ni.. Diana danielle ni memang Cun.. Farid kamil pula memang Macho.. Memang sesuai mereka dijodohkan..

Leave a Reply

Your email address will not be published.