Salam, weekend yang lepas saya dan PuanBee bawa Adam Dan Hawa Dating Di KLCC, memang hajat nak bawa anak-anak mandi kat air kolam KLCC tu, dah lama sangat budak-budak ni teringin, so inilah masanya, yeayy~ layan gambar yang saya snap dari DSLR, lama juga tak mengasah bakat macam ni, macam dah nak tumpul balik hahaha.

outing di klcc

Perghhh memang meriah betul kat taman klcc ni, ni baru kat kolam, belum kat playground tu lagi haaa, yang bestnya kolam mandi anak-anak kat sini kita tak takut nak lepas, sebab air kolam tu cetek aje pun hihihi.

Nampaknya ada yang menanti-nanti gambar yang saya ambil ni, ok layan~

outing di klcc

Apalah yang diorang tengah sembang ni ye?? ^___^

outing di klcc

hahaha suka tengok gambar ni, bila membongkok perut dia pun jadi seksi, auww~

outing di klcc

Aiman, payah betul nak snap gambar dia -..-“

outing di klcc

Una, anak dara PuanBee, comelkan??, sebaya dengan Haziq.

outing di klcc

Laila Anak bongsu PuanBee, comel-comel anak puanbee ni.

outing di klcc

PuanBee beraksi dengan kameranya ^___^

Gambar tak banyak pun saya snap dari DSLR ni, tujuan bawa kamera pun sebab nak ajar puanbee sikit-sikit, walaupun sedar ilmu fotografi tu tak banyak, tapi apasalahnya ilmu yang sedikit ini dikongsikan bersama, ye tak??

– Nanti update gambar dari versi iPhone pulak ^__^