Salam, semalam punyalah teringin nak makan Ais Krim hahaha, dah tu tak nak Ais krim lain, nak yang Magnum tu juga, yang perisa baru Coklat Belgian tu, pheww~ apa lagi sms en.hubby suh dia belikan, mujur jugalah teringin makanan yang senang nak cari heheee, layan~

ais krim magnum baru

Tak minta banyak, cukup 2 ni je hehee, maklumlah tengah Diet Ibu Mengandung, berat badan naik mendadak tu yang kena Minum Air Gula baru-baru ni hahahaa, yang 2 ni pun rasa macam tak cukup tapi hemmm tak pelah asalkan dapat rasa haha, Ais Krim bukan untuk kenyang, untuk makan gitu-gitu je, nak kenyang kena makan nasi, ye tak?

ais krim magnum baru

Perghhhhh dia punya coklat kat luar tu kan memang betul-betul tebal dan sedap, dalam apatah lagi kikiki, layan~

– Alhamdulillah tertunai sudah hasrat dihati ^___^