Ais Krim Magnum Baru, Sedapnya!

yanmie 18

Salam, semalam punyalah teringin nak makan Ais Krim hahaha, dah tu tak nak Ais krim lain, nak yang Magnum tu juga, yang perisa baru Coklat Belgian tu, pheww~ apa lagi sms en.hubby suh dia belikan, mujur jugalah teringin makanan yang senang nak cari heheee, layan~

ais krim magnum baru

Tak minta banyak, cukup 2 ni je hehee, maklumlah tengah Diet Ibu Mengandung, berat badan naik mendadak tu yang kena Minum Air Gula baru-baru ni hahahaa, yang 2 ni pun rasa macam tak cukup tapi hemmm tak pelah asalkan dapat rasa haha, Ais Krim bukan untuk kenyang, untuk makan gitu-gitu je, nak kenyang kena makan nasi, ye tak?

ais krim magnum baru

Perghhhhh dia punya coklat kat luar tu kan memang betul-betul tebal dan sedap, dalam apatah lagi kikiki, layan~

– Alhamdulillah tertunai sudah hasrat dihati ^___^

18 thoughts on “Ais Krim Magnum Baru, Sedapnya!

Leave a Reply

Your email address will not be published.

CommentLuv badge

Next Post

Gambar Felix Baumgartner Melakukan Terjunan Dari Angkasa - Live Jump Redbull Stratos

Salam, nak tidur tak mengantuk pulak, ni semua gara-gara tengok Felix Baumgartner Melakukan Terjunan Dari Angkasa – Live Jump Redbull Stratos yang baru sahaja selesai sebentar tadi. Nak tahu serba sedikit tentang latar belakang Felix serta pencapaian beliau sebelum ini boleh baca di Wikipedia, jommmm layan Gambar Felix Baumgartner Melakukan Terjunan Dari […]

Subscribe US Now