Comments

    1. ha’ah tak jauh beza, tu kira baby tahun baru lah kan, saya ni belum tahu lagi tahun baru ke hujung tahun coz due 2.1.2013 heeee boleh jadi gak awal bersalin sebab anak2 dulu dua2 awal 2 minggu, 38 minggu dah bersalin.

      Apapun moga segalanya dipermudahkan ye, amin 😀

    1. Syukur Alhamdulillah, diorang tahu kat dalam perut ibu ada baby, diorang rajin kacau baby kat dalam tu, bila baby gerak2 diorang gelak kuat, suka tengok perut ibu gerak hahaha 😀

Leave a Reply

Your email address will not be published.