Baby Irfan Meniarap Umur 57 Hari

Salam, baru-baru ni Baby Irfan Meniarap pada Umur 57 Hari, memang betul-betul mengejutkan kami anak beranak, kemain gigih dia nak meniarap, Tahniah sayang…hihihi, layan video Baby Irfan meniarap.

Video ni bukan kali pertama dia meniarap, tapi dah banyak kali, Baby Irfan tidur pun suka mengiring, maybe sebab tu senang untuk dia meniarap kot.

irfan1

Berketul-ketul 😀

irfan2

Baby Irfan nampak selesa bila meniarap, kaki dia siap tolak-tolak lagi…sikit hari lagi pandai mengesot pulak hihi.

irfan

Hari ni #MyIrfan 61 hari, Alhamdulillah

– Rambut dah mula tumbuh, yeayy!!

 
 

Comments

    1. hahaaa, anak akak kalau kita berdirikan sambil pegang, kaki dia melangkah tau, pelik juga ler, banyak benda dia tau, padahal umur baru 2 bulan.

      paling syiok dia dah pandai bermain sendiri, main letak je kat cot/lantai, dia tak merengek2

Leave a Reply

Your email address will not be published.