Ayam Kpop KFC

Salam, 2 kali juga makan Ayam Kpop KFC ni, rasanya oklah tapi lagi suka Ayam KFC Spicy kikiki, bila tah Ayam Spicy nak ada balik ni, jemu makan yang lain dari Ayam Spicy, tapi yang ayam kpop ni oklah boleh masuk tekak sebab saya suka pedas, cuma tang manis-manis tu yang agak kurang sikit.

kfc

Anak-anak pulak tak tahan pedas, nak order Ayam KFC Original memanglah tak lalu kat tekak diorang, tak sedap kata diorang, kalau yang spicy tu laju jek habisnya hihihi, pedas pun tak pedas sangat, budak boleh makan.

ayam kpop kfc

Tapi sebenarnya tak banyak beza pun kalau nak tengok dari struktur ayam tu, rasa lebih kurang, yang menjadikan ianya lain coz sos kpop tu, saya suka tapi kalau dibagi pilihan spicy dengan ayam korean spicy ni, lagi suka spicy, kini dan bila-bilapun hehee.

ayam kpop kfc

Pedas pun layan juga, makan sikit minum banyak 😛

baby irfan

Terliur nengok abang-abangnya makan hahaha sian!

– Paling tak boleh masuk tekak, ayam goreng tomyam kuikui

You Might Also Like

15 Replies to “Ayam Kpop KFC”

Leave a Reply

Your email address will not be published.

CommentLuv badge